איך לבחור מספרת גברים?

כדי לבחור בצורה נכונה מספרה לגבר צריך לשים לב קודם כל להבדל בין מספרה כללית קלאסית למספרת גברים אשר מכונה ברברשופ – מושג ידוע בעולם כולו למספרה שמתמחה בתספורות לגברים.

מה ההבדל בין מספרה קלאסית למספרת גברים?

מספרה קלאסית מספרה לגברים
תספורות לנשים וגברים כאחד תספורות גברים בלבד
תספורת מהירה תוך כ-20 דקות תספורת שאורכת 30-40 דקות
פחות השקעה בפרטים הקטנים בדרך כלל השקעה בפרטים הקטנים (כמו מעבר מדורג יותר, ניקוי ייסודי יותר עם סכין + מכונת גילוח ועוד)
שימוש במינימום כלים שימוש בכלי עבודה מגוונים
סידור זקן בסיסי לבקשת הלקוח סידור זקן ייסודי יותר, מובן מאליו

*הנתונים מתייחסים לרוב המקרים, אך יש כמו תמיד יוצאים מן הכלל. אנחנו לא באים ללכלך חלילה על מספרות קלאסיות עם שירות לנשים ולגברים 😊

מספרת גברים – שורה תחתונה

לרוב, התוצאות במספרת גברים יהיו טובות יותר, הן בגלל הניסיון שיש למספרה בזכות מתן שירות לגברים בלבד והן בגלל זמן רב יותר שמושקע בכל לקוח. זה מתבטא במעבר מדורג יותר בגלל שימוש במספר גדול יותר של ראשים של מכונת התספורת, ניקוי ייסודי יותר בעזרת סכין ומכונת גילוח, וסידור זקן מקיף יותר, בדרך כלל כחלק מהשירות או בתוספת תשלום סמלית. במספרות גברים לעיתים קרובות מגישים בירה קרה למי שמעוניין ומוכרים מוצרים נלווים לשמירה ועיצוב השיער של הגבר.

במספרת גברים ניתן למצוא שירותים נלווים כמו ניקוי אוזניים, האף והפנים. כמובן הכוונה היא לניקוי השיער מאזורים שרצוי שלא יהיה בהם שיער. אתם יכולים לקבל עצות לשמירה על השיער שלכם ובמידת הצורך לבצע צביעה של השיער על הראש או הזקן, במיוחד אם אתם מתכוננים לאירוע חשוב.

איך לבחור מספרה איכותית?

הכללים תקפים הן למספרה הקלאסית והן למספרת גברים. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור מספרת גברים איכותית שיכולה להפוך למקום הקבוע שתבקרו בה אחת לכמה שבועות.

  • חוות דעת – היום קל למצוא חוות דעת על מספרת גברים. בגוגל ופייסבוק תוכלו להתרשם מחוות דעת חיוביות ושליליות של כל עסק כמעט. קחו בחשבון מה מגיב בית העסק לביקורת שלילית אם יש ומה כמות הביקורות השליליות ביחס לחיוביות.
  • תיק עבודות – פרוטופוליו של מספרה איכותית יכלול בדרך כלל תמונות של לקוחות קבועים אשר הסכימו לשתף את התמונה שלהם בתוך תיק עבודות. זה יכול לתת לכם גם רעיונות לתספורת וגם יהיה לכם קל לקבוע אם מדובר בסגנון שאתם אוהבים.
  • סוג התספורת – קחו בחשבון שאם יש לכם שיער ארוך או מטולטל מומלץ לוודא כי המספרה יודעת לטפל בסוג כזה של תספורות. תהליך העבודה מעט שונה וגם כאן תוכלו לחפש בתיק העבודות של המספרה תמונות של תספורות עם שיער ארוך/מתולתל.
  • מיתוג – אם המספרה ממותגת בתור מספרת גברים (Barbershop) בדרך כלל הדבר מסמן כי המקום מתמחה בתספורות גברים בלבד. לרוב ההשקעה בתספורת שלכם תהיה גדולה יותר ממספרה קלאסית שעושה תספורות לגברים בתוך 15 דקות.
  • נוכחות ברשת – מספרה רצינית תציג נוכחות ברשתות חברתיות, אתר אינטרנט ודף עסקי בגוגל. זה מסייע לכם בקלות להשיג מידע אודות המספרה, שעות הפעילות שלה, המחירים שהיא גובה וסוג התספורות שהיא עושה.
  • התנהלות מסודרת – מספרת גברים מכובדת ומקצועית תעבוד בדרך כלל עם מערכת תורים. אתם לא צריכים לשבת שעה במספרה עד שיגיע התור שלכם. מספרה מקצועית מכבדת את הזמן שלכם ותנהל תורים בצורה מסודרת עם מערכת ממוחשבת באתר או/ו באפליקציה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *